miercuri, 4 august 2010

Prima mea scriere...

M-am gandit cateva ore ce sa scriu in prima mea postare...dupa cum se stie inceputul e mai greu, dar tot ce nu-mi doresc de la acest blog este sa fiu plictisitoare...
  De ce vreau un blog?! In nici un caz pentru ca este la moda sau din lipsa de ocupatie...ci doar pentru ca sunt probabil una dintre multele persoane care simte nevoia sa-si expuna gadurile sau pur si simplu nu au cu cine vorbi. Prin a-mi scrie gandurile, visele, crezurile parca le vizualizez  mai bine si asta poate  face numai bine . Pana nu demult tineam un jurnal, dar fiindca  biroul e pentru schimbat scutecele, mai nou...nu ma mai trage ata sa-mi tin jurnalul...
   Am ceva de spus?! Poate... Dat fiind faptul ca am devenit mamica la numai 23 de ani asta m-a facut sa capat ceva mai multa experienta de viata... Oricum cred ca oricine are ceva de spus indiferent de experienta de viata... Cam atat cu prima postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu