joi, 5 august 2010

Luv ya...:x

                   Te iubesc, nu pentru un motiv anume,ci pentru o multime de motive cu care ma faci, nu sa te iubesc doar pe tine,ci si pe mine,si mai ales viata.Ma faci sa vad lumea mai frumoasa, sa traiesc viata altfel decat era  inainte sa fiu cu tine,sa vad altfel valoriile vietii, sa nu las nici o clipa sa treaca pe langa mine,ci sa savurez fiecare moment,pentru ca acum e bine.M-ai trezit din banalitatea zilelor pe care le duceam.Cu tine am reusit sa transform limitele in noi provocari.
                     Te-am pierdut o data,dar cand ne-am reintalnit am stiut ca acum va fi altfel.  Nu regret nici un moment ca acum 4 ani te-am respins,pt ca nu ar fi mers..eram mult prea copii ca sa putem afla iubirea..Dar Doamne,Doamne le-a asezat cum nu se putea mai bine... oare pentru ca am lasat lucrurile sa vina de la sine?si nu am grabit cu nimic mersul lor?e posibil...dar nu poti spune ca faptul ca ne-am reintalnit intamplator, dupa 4 ani de zile in care nu mai stiam nimic unul de altul, a fost doar o coincidentza..cred ca cineva sus le areanjaza...cel putin asa pare...ce este important, este ca ne-am regasit...

2 comentarii:

  1. cred ca imi amintesc cate ceva de pe vremea cand nu mai erati impreuna.;))
    ma bucur tare mult pentru voi!!poate ca tre s ainvat si eu ceva de aici nu? tre sa las lucrurile sa curga....

    RăspundețiȘtergere
  2. da eule..asa eviata le aranjaza pe toate..

    RăspundețiȘtergere