duminică, 8 august 2010

Inceput de saptamana...

 Dupa un weekend foarte aglomerat, de mama casnica..incep saptamana cam in acelasi mod...
Ma trezesc la 5 dimineata dau de macare lui bebe, calc camasa sotului, fac gratar pentru la servici, dau iar de mancare lui bebe, fac patul, strang rufele dupa balcon, spal biberoanele, spal vasele, il adorm pe bebe, ma asez putin si scriu postarea, urmeza dusul, ma facrdez, imi intind parul si plec sa depun o cerere pt pensia care nu am primit-o pt bebe...undeva pe la celalalt capat al Bucurestiului...si dupa aceea cine stie ce o mai urma.
  Tot weekend-ul am fost intr-un foc continuu.Mama fiind plecata la sormea si avand grija de ceilalti nepotei ai ei. Eu am ramas singura cu tata, sotul si bebelul...va dati seama...
  Am momente cand asa ma satur de rutina asta...singurul lucru care ma scoate din rutina este minunatia asta de copilas...pentru el nu as schimba nimic. Nu ma plang..dar uneori am senzatia ca treaba nu se ma termina.. De postari rar am timp si atunci scurt..ca si acum de altfel..dar macar reusesc sa ma mai destind si sa ma descarc. Acum fac atatea lucruri incat ma gandesc ce faceam inainte cu timpul meu...mai toata ziua pe net, mai cautam un job, mai renuntam la unul, ma mai uitam la vreo 10 filme..si asa treceau zilele, parca fara nici un rezultat. Acum macar vad ca trece cu folos, pentru ca vad rezultatul prin copilul meu...incerc pe cat posibil sa gasesc timp pentru citit..pentru ca nu prea mai imi arde, dar sunt constienta ca in perioada asta trebuie sa fac si ceva pentru mine... si doar asta mi-a ramas...informare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu