vineri, 5 noiembrie 2010

Am primit leapsa de la Anelise, care suna cam asa:sunt cateva intrebari la care trebuie sa raspundeti si apoi trebuie sa dati leapsa mai departe la cel putin 8 persoane din lista voastra. Fiecare trebuie să specifice prin nume si link autorul de la care a primit leapsa. La unele întrebări trebuie gândit la modul ¨Prin Absurd¨. Răspunzând la ele nu se va inţelege că aţi fost/sunteţi/trăiţi acele experienţe.

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?
R: As alege umilinta

2. 3+4= 5 este posibil?
R: Orice este posibil...:P

3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
R: Nici macar pe dusmanul meu nu l-as omora...


4. Spui intotdeauna adevarul?
R: Clar nu. Sunt minciuni bune si minciuni care fac rau...prefer sa folosesc pe primele si cred ca acestea pot fi trecute cu vederea...


5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru totdeauna. Ce faci?
R: Depinde ce inseamna acel compromis...daca nu ar avea efecte asupra altcuiva.. cred ca l-as face. Niciodata nu spune niciodata.


6. Ai inselat, furat vreodata?
R: Astea-s lucruri care nu se spun:))


7. Ce parere ai despre zicala: "Creeaza-i unui om DORINTA si se va fute pe ele principii, vise, etc"
R:Asta depinde de cat de bine inradacinate si cat de mult ti la principiile tale.


8. Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta?
R:Nu in mod direct...poate apropouri de gen ca sunt prea timida. Asta la inceputul relatiei mele cu sotul meu. El fiind primul barbat din viata mea...se intelege. Acum nu mai e cazul:P


9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?
R:Mmm daca chiar alta solutie nu ar exista, cred k as alege sa moara marii criminali si persoanele care se afla deja pe patul de moarte...Dar este greu de zis....


11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?
R: Nici o suma....Sotul meu nu e de inchiriat...:D


12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?
R:Asta nu-i solutia mea...


13. Cand ai facut ultima oara sex si cu cine?
R: Ieri, normal ca cu sotul meu:X:X:X


14. Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. Cum reactionezi?
R: Dupa o privire directa in ochi(din care s-ar intelege exact ceea ce simt),
as pleca... Mai departe nu stiu..Daca l-as ierta sau nu...Oricum imaginea imi va ramane mereu intiparita pe retina.

15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?
R: In primul rand as face sa nu mai existe copii chinuiti, lipsiti de dragoste si afectiune..

     As regenera toate padurile si tot ce a fost distrus pana acum de om...(cam greu dar...)
     As desfiinta granitele.
     As eradica egoismul si indiferenta.
     As elimina diferentele sociale.NU unii sa aibe bani sa traiasca 5 vieti si alti de abia sa-si ia un colt de paine...
     
16. Dai bani la cersatori?
R: Doar la batrani... nu pot trece pe langa ei fara sa le dau ceva. La copii deobicei cumpar ceva de mancare, ceva dulce si ii pun sa manance de fata cu mine..mereu fac asa.

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
R: Clar as sta cu familia...


18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai goznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?
R: mmm greu de spus... nu-i intrb la care sa pot raspunde...


19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?
R: Daca ar fi sa am un asemenea secret, cred k as alege prima varianta, dar depinde de ce-mi cere..sa nu raneasca pe altcineva...


20. O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. minim 50 de caractere.
R:Despre Eu? O dulcica, o persoana placuta si cu toate ca mi s-a parut la inceput o persoana inchisa, mi-am dat seama ca aparentele inseala in ceea ce o priveste. Trebuie doar sa ajungi sa o cunosti nitzic mai bine.

    
    

Leapsa merge mai departe la: Elena, Azucena
 

Un comentariu: