luni, 6 septembrie 2010

Amintiri de la munte...

    Diminetiile ca cea de astazi imi aduc aminte de munte..de aerul de munte, de diminetile cu iubitul la munte.. Mi-e dor...tare dor.
    Imi aduc aminte de anul trecut, luna martie. Pe 12 era ziua lui. Ne-am hotarat cu o zi inainte sa petrecem ziua la munte. Am facut bagajele repede si am zis sa fugim 3 zile la munte. Unde altundeva decat la Busteni, statiunea amandurora de suflet. Dimineata pe la 9 ne-am urcat in tren. Ajunsi in Busteni am luat cabane, pensiuni si hoteluri la pas, in dorinta de a gasi o camera.Bugetul era de 100ron pe noapte, maxim. Mai peste tot era peste aceasta suma:D..Mergand dezamagiti k nu gaseam nimic, cautand de 1 ora, la un moment dat, langa noi mergea la pas o masina, mai mica ca ea nu vazusem..semana cu un trabant, oricum o masina vai de ea si plina cu tot felul de pungi si saci in spate.Soferul ne intreaba dc vrem cazare.Noi obositi si disperati sa terminam mai repede cautarea, am zis da..tipul de colo zice k ne face si discount daca luam 2 nopti,  ne da cu 90 in loc de 150. Urcam in masina ca sa ne duca la pensiune..dupa ce trec vreo 5 min de mers cu masina pe un drum mai mult decat suspect, grijiile ma napadeau si pe mine si pe Ionut(iubitul). Imi faceam tot felul de scenarii, asta pana cand am ajuns in fata cabanei. Pe dinafara arata foarte bine, neasteptat dupa masina care o conducea tipul. Ne-a prezentat camerele, vreo 5 la numar, plus un apartament de lux la mansard..Ne-am ales o camera, la care tipul ne spune ca cele 3 zile vom fi singuri in toata cabana si ca el nu locuieste aici, ci mai sus vreo cateva case, iar dc avem nevoie de ceva, sa-l sunam. Mai bine nici nu se puteam. Ne-am instalat dupa care am plecat sa hoinarim, sa mancam...Vremea era destul de rece, dar soarele era prezent. Toata ziua am umblat si am incheiat cu o cina copioasa si niste cumparaturi la supermaket(ca deobicei)...am luat alune, chipsuri, ciocolate, vin si ce ne mai poftea inimioara, stiind ca va urma o noapte alba:D. La intoarcere, nu mai gaseam drumul fiind orele 22,era bezna pe drumul dispre cabana, am trait niste clipe de groaza imaginandu-ne in wrong turn(film de groaza), lumina era doar cea de la telefoanele mobile.Dupa vreo 2 ore de calindat am gasit cabana.Acum ne amuzam pe seama intamplarii, dar atunci mai aveam putin si faceam pe noi de frica:D.. Noaptea s-a lasat cu iubire, pasiune si tot ce pot face 2 oameni care se iubesc mult.Cand ne-am trezit a doua zi afara ningea. Asta chiar era ceva neasteptat, dar foarte frumos... am deschis geamul care dadea spre  crucea Caraiman, un miros tare, rece urmat de cativa fulgi de zapada m-au cuprins... cabana era inghetata  ca si noi de altfel.Am cautat centrala si am reusit sa ne facem o caldura de puteam sta chiar si dezbracati. Peste zi am iesit iar, am mancat si am colindat imprejurimile cu grija de a nu ne mai apuca intunericul pe strazi. Ajunsi in cabana am inceput sa luam camere la rand in speranta de a mai gasi una deschisa...din fericire toate era inchise mai putin apartamentul:D... asa ca am profitat si peste noapte am stat in el...televizor cu plasma, living room, dormitor, bucatarie...tot ce-ti trebuie, plus o mare terasa. Asa a fost mini-vacanta de anul trecut, de care imi aduc aminte cu placere...

3 comentarii:

  1. aww ce frumos! acum sa-l duceti si pe Yannis cu voi ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Eule... o sa fie o experienta noua:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ai fost lepsuita de mine :D, sa intri la mine sa vezi ce tre sa faci :P

    RăspundețiȘtergere