marți, 7 septembrie 2010

Am luat leapsa de la Anelise. Leapsa suna cam asa: scrie in 3+3+3 fraze ce a insemnat vara asta si vara trecuta pentru tine, iar la final concluziile.
         Vara trecuta a fost super.. am reusit sa raman cu o parte frumusica de bani din vanzarea unei garsoniere, asa ca ce a urmat a fost doar distractie...concedii, terase, discoteci si....culminand cu procreerea lui bebe.Cred k s-a tras de la prea multa distractie..:D
         Vara asta, a fost diferitat de tot ce a insemnat viata mea pana acum..Probabil va ramane o vara unica pt toata viata. Venirea lui bebe in viata mea, a facut sa ma schimb la aproape 180 de grade...
        
         In concluzie: chiar daca vara asta am iesit doar de 2 ori la terasa si o data la film, nu am fost plecata nicaieri si am stat mai tot timpul in casa, pot spune ca a fost una din cele mai frumoase si pline veri din viata mea si asta se datoreaza in totalitate lui Yannis...

5 comentarii: